Monday, September 25, 2006

外遊東歐關係﹐TOFFEELAND將暫停一周。至十月一日再續。希望大家不好就此忘記這一個網上專欄。因為﹐這實在是我的心血﹐也是我的靈魂IN THE FORM OF WORDS。我可是把我的心和血和靈魂都送給了你。

也許﹐在浪漫的布拉格﹑在迷人的布達佩斯﹐我將會得到更多更多的寫作靈感。要知道﹐來到都柏林後﹐在文化衝擊下﹐在一眾出色作家庇護下﹐我重新找到了寫作的泉源。況且﹐生日休息一天後﹐又再連續寫了兩個多月﹐對於一個業餘的作家來說﹐也是時候再休息一會兒。

在這些日子來﹐我同意﹐有些作品是較為粗製濫造。不過﹐也有很多我是很喜歡的。尤其是那幾篇能夠感動人的文章。希望你也同意。

4 comments:

Anonymous said...

I look forward to reading your new articles...Pls enjoy ur trip~

Anonymous said...

enjoy your trip...show me more pictures pls!!

May said...

I'm sure you will have lots of muses at Eastern Europe :) and looking forwards to yr loveble articles and pics...

Enjoy yr holidays and do try the yummy Hu. cuisine at Budapest :P

The Man Who Loves Everton said...

thanks frinds.

may, the hungarian cuisine is really good. i love the fish soup most.